26. oktober 2021

Center for Valg og Partier afholder fotokonkurrence for studerende

FOTOKONKURRENCE

Vind selvvalgte bøger for henholdsvis 500, 400 eller 300 kr for dit bedste billede af kommunalvalget 2021.

Valgplakater

Indsend dit bedste billede af kommunalvalget 2021!

Valgplakaterne er hængt op, og KV21 valgkampen er gået ind i den sidste, intensive fase.

Center for Valg og Partier (CVAP) på Institut for Statskundskab afholder i den forbindelse en konkurrence om de bedste fotografier fra valgkampen.
Vi søger gode fotografier af alt det, der foregår i valgkampen, f.eks. dørklokkestemning, valgplakater, sociale medier, uddeling af roser, æbler og pjecer, balloner til børnene, paneldebatter og andre begivenheder.

Det er vigtigt, at det er dine egne fotografier, og at du har fået lov at tage dem, hvis personer kan identificeres. Vi udstiller fotografierne og belønner de bedste.

Dommerjuryen består af Kasper Møller Hansen, Mie Sandøe, Anne Marie Petersen og Karina Kosiara-Pedersen.

Præmierne er selvvalgte bøger for henholdsvis 500, 400 og 300 kr.

Deltagerne giver ved indsendelse af fotografier lov til at de må offentliggøres på hjemmesiden, i publikationer og ved oplæg. Konkurrencen er forbeholdt studerende på Institut for Statskundskab, Københavns Universitet.
Indsendte fotografier offentliggøres løbende.

Sidste frist for indsendelse er den 20. november 2021. Forslag sendes via mail til cvap@ifs.ku.dk.