Folketingsvalgkampen 2011 i perspektiv

Valgkampe er sæsonarbejde – partierne, kandidaterne og deres kampagneledere og medierådgivere smider alt, hvad de har i hænderne og kaster sig ind i kampen om vælgernes gunst. Men hvilken forskel gør det, og flytter valgkampen stemmer? I forbindelse med lanceringen af den nye bog 'Folketingsvalgkampen 2011 i perspektiv'.

inviteres alle interesserede til seminar på Christiansborg, hvor flere af bogens bidragsydere (blandt dem en række forskere fra Center for Valg og Partier) gør os klogere på folketingsvalgkampen, og hvordan den påvirker vælgerne.

Medieoptrædener i forbindelse med publiceringen:
- Kasper Møller Hansen besøgte P1-Morgen klokken 06:50 og klokken 07:40 den 9. april 2014.

Artikler i forbindelse med publiceringen:

"Bag facaden på det dyreste folketingsvalg nogensinde"
bragt i Berlingske netavis den 28. marts 2014

"Store budgetter sætter ny standard for valgkampe"
bragt i Berlingske den 29. marts 2014

"Vælgerne hører, hvad de vil høre"
bragt i Jyllands-Posten den 3. april 2014

"En kedelig fodboldkamp til 137 millioner kroner"
bragt i Studenterbladet "Med Andre Ord" den 3. udgave 2014